مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-16سياسي

محفل بیت الغزل در رشت برگزار شد


مدیر یک دبیرستان هوشمند در رشت با اشاره به برگزاری محفل ادبی بیت الغزل به مناسبت بزرگداشت حافظ، گفت: این برنامه با توجه بر ضرورت، نقش و اهمیت ادبیات بویژه ادبیات کهن و خوانش صحیح و آشنایی جامع با زندگی، - ایسنا/گیلان مدیر یک دبیرستان هوشمند در رشت با اشاره به برگزاری محفل ادبی بیت الغزل به مناسبت بزرگداشت حافظ، گفت: این برنامه با توجه بر ضرورت، نقش و اهمیت ادبیات بویژه ادبیات کهن و خوانش صحیح و آشنایی جامع با زندگی، احوال و آثار حافظ برگزار شد.

سمانه اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه محفل ادبی بیت الغزل به مناسبت بزرگداشت حافظ برگزار شد، اظهار کرد: این محفل به یک دبیرستان هوشمند دخترانه و همکاری شورای اسلامی شهر رشت در سالن آتش نشانی این شهر برگزار شد.

وی یکی از اهداف این محفل را آشنایی بهتر و بیشتر دانش آموزان فارغ از کتاب های درسی، با شاعران سرزمین خودشان از جمله شاعران کهن و معاصر بیان کرد و افزود: هدف از برگزاری محفل بیت الغزل این است که دانش آموزان طریقه درست حافظ خوانی را بیاموزند، با حافظ پژوهی و احوال و آثار این شاعر بزرگ بیشتر آشنا شوند.

مدیر این دبیرستان تاکید کرد: همچنین آشنایی با شاعران معاصر کشور و شعرخوانی شاعران نیز یکی دیگر از بخش های این برنامه بود تا دانش آموزان بتوانند به خوبی سرمایه های ادبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل بیت الغزل در رشت برگزار شد

محفل بیت الغزل در رشت برگزار شد