تحلیل رقبای بین المللی برای ورود شرکت ها به بازارهای جهانیستاد نانو با برگزاری یک کارگاه آموزشی اقدام به تحلیل روش های رقبای بین المللی خواهد کرد. - ستاد نانو با برگزاری یک کارگاه آموزشی اقدام به تحلیل روش های رقبای بین المللی خواهد کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مهمترین داده های ورودی هر کسب وکار برای طراحی چنین استراتژی هایی، تحلیل بازیگران کلیدی و رقبای آن شرکت در بازارهای هدف صادراتی است. برای این منظور، دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی که بتوان از آنها اطلاعات مختلف مرتبط با چگونگی تجارت و فعالیت های مرتبط با توسعه بازار رقبا را استخراج کرد، اولویتی دوچندان می یابد. در این راستا از سوی ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو کارگاه معرفی ابزارهای کلیدی و کاربردی تحلیل رقبای بین المللی در روز چهارشنبه 19 مهر برگزار می شود و طی آن تلاش خواهد داشت تا با پرداختن به این موضوع و تمرکز بر نیازها و تجارب شرکت های حوزه هاردتک ، سرنخ ها و ابزارهای کاربردی تحلیل رقبا را به شرکت کنندگان معرفی کند. به نقل از ستاد نانو، ضرورت رصد و تحلیل رقبا، تدوین استراتژی های رقابتی، استخراج بینش های راهبردی، تشکیل اتحاد استراتژیک، چگونگی یافتن رقبای جهانی، یافتن رقبای جهانی با استفاده از ابزار پتنت و استفاده از جست وجو در وب و گزارش های جهانی، یافتن رقبای جهانی با استفاده از شبکه های اجتماعی، تحلیل عملک برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |