مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-26سياسي

باکس های زباله به یکی از نمادهای بدمنظر شهر تبریز تبدیل شده است


دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه انتظاری که قانون از ما دارد رعایت مدیریت هرم پسماند است، خاطرنشان کرد: در گذشته جمع آوری زباله ها از منازل در یک ساعت مشخص و از درب منزل انجام می گرفت که تغییر رویه در این موضوع باعث شده است امروزه باکس های .

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه انتظاری که قانون از ما دارد رعایت مدیریت هرم پسماند است، خاطرنشان کرد: در گذشته جمع آوری زباله ها از منازل در یک ساعت مشخص و از درب منزل انجام می گرفت که تغییر رویه در این موضوع باعث شده است امروزه باکس های زباله به یکی از نمادهای بدمنظر شهر تبدیل شود.

   احد صادقی عصر دوشنبه(3 مهر ماه) در نشست خبری با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری که با نام تنظیف شناخته شده یک خدمت دیرینه است، افزود: ما در حوزه نظافت زیرساخت های خوبی داریم ولی واقعیت ها این موضوع را نشان نمی دهد درحالی که هزینه های زیادی در این راه صرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بودجه خدمات شهری در حوزه تنظیف نزدیک به 300 یا 400 میلیارد تومان است که برای پیمان کاران جمع آوری و دفن زباله هزینه می شود اما با این وجود باز هم نظافت در شهر همچون گذشته انجام نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکس های زباله به یکی از نمادهای بدمنظر شهر تبریز تبدیل شده است

باکس های زباله به یکی از نمادهای بدمنظر شهر تبریز تبدیل شده است