مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-17اقتصادي

اجرای 159 برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از اجرای 159 برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد و گفت: تمرکز برنامه ها در حوزه همگانی، ترویج و توسعه ورزش است و از فرصت هفته تربیت بدنی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر بهره ببریم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از اجرای 159 برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد و گفت: تمرکز برنامه ها در حوزه همگانی، ترویج و توسعه ورزش است و از فرصت هفته تربیت بدنی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر بهره ببریم.

جواد بازرگان پیش از ظهر امروز (25 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور از فردا 26 مهر سال جاری آغاز می شود و تا دومین روز از آبان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طی این هفته 34 برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: 85 مسابقه همگانی، 23 جشنواره فرهنگی و ورزشی، 15 مسابقه ویژه کارکنان دولت و 2 برنامه عمرانی نیز لحاظ شده است.

این مسئول افتتاح پایگاه قهرمانی و مجموعه اداری هیئت تکواندو استان، ایستگاه ورزش صبحگاهی انقلاب شهر زنجان، حضور قهرمانان شاخص استان در مدارس طی هفته تربیت بدنی و مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال ویژه مادران و دختران در سالن بسکتبال 15 خرداد را از جمله برنامه های این هفته ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 159 برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان

اجرای 159 برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان