مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-01سياسي

پیشرفت 90 درصدی مرمت قدیمی ترین کتابخانه عمومی فارس


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از پیشرفت 90 درصد پروژه مرمت شهید آیت الله دستغیب شیراز به عنوان قدیمی ترین کتابخانه این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از پیشرفت 90 درصد پروژه مرمت شهید آیت الله دستغیب شیراز به عنوان قدیمی ترین کتابخانه این استان خبر داد.

محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص روند بازسازی این کتابخانه گفت: برنامه ریزی برای بازسازی این کتابخانه از سال 1396 شروع و طرح نهایی بازسازی و شروع عملیات بازسازی از سال 1398 آغاز شده است و مقرر بوده یک ساله به اتمام برسد.

وی با بیان این مطلب که بازسازی این کتابخانه طی این 4 سال افت و خیزهایی داشت و تکمیل پروژه به کندی پیش می رفت، تصریح کرد: از اسفندماه 1401 با تأمین اعتبار جدید روند پیشرفت پروژه متفاوت از گذشته و با سرعت پیش می رود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس اظهار کرد: کتابخانه بازسازی شده شامل سالن مطالعه ویژه بانوان و آقایان، سالن مطالعه گروهی، سالن مطالعه خصوصی و وی آی پی، بخش کودک، بازی، بخش مرجع، نشریات، سالن جلسات، نگارخانه، کافه کتاب و ، مخزن کتاب است.

به گفته وی، بخش کودک و نوجوان، یکی از بخش های پر طرفدار این کتابخانه است، لذا در این کتابخانه بخش کودک، نوجوان، علم و بازی به این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی مرمت قدیمی ترین کتابخانه عمومی فارس

پیشرفت 90 درصدی مرمت قدیمی ترین کتابخانه عمومی فارس