مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:512023-09-27سياسي

ملاقات خاص اداره کل زندان های گیلان


خبرگزاری فارس، حمیدرضا دنیادیده- سه شنبه ها در نظام اداری کشور، زیباترین و شبیه ترین ساختار حکومتی است که به انقلاب اسلامی و مبانی آن نزدیک است.

روزهایی که مردم به مسؤولان نظام بسیار نزدیک اند مردم در سه شنبه ها بدون واسطه و شاید بهتر بتوان گفت با کمترین واسطه می توانند با مسؤولان و مدیران سازمان ها و ادارات ملاقات کنند و مطالبات و دغدغه های خود را مطرح و در صورت لزوم، نسخه لازم برای چاره جویی آن ها پیچیده شود.

  افزایش کمی و کیفی ملاقات مردمی در گیلان در استان گیلان نیز مطابق با هر سه شنبه، ملاقات مردمی در سازمان ها و ادارات حاکمیتی و مدیریتی استان برگزار می شود و روزبه روز بر تعداد و دامنه مطالبات مردم در این ملاقات حضوری و بدون واسطه افزوده می شود.

سه شنبه های مردمی متفاوت در اداره کل زندان های گیلان اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گیلان یکی از دستگاه های حاکمیتی است که سه شنبه های ملاقات عمومی آن هر هفته برگزار می شود اما این ملاقات صرفاً به پاراف، دستور و توصیه نامه ختم نمی شود؛ ملاقات عمومی اداره کل زندان های گیلان آغازی برای خدمت مضاعف متولیان این حوزه به خانواده های زندانی است.

  حضور در میدان یک روز پس از ملاقات یکی از برجسته ترین اقدامات اداره کل زندان های گیلان، سرکشی مدیرکل زندان ها و مسوولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات خاص اداره کل زندان های گیلان

ملاقات خاص اداره کل زندان های گیلان