مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-07سياسي

جامعه روستایی رکن اساسی پشتوانه سیاسی و امنیتی


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: جامعه روستایی امروزه به عنوان رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: جامعه روستایی امروزه به عنوان رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود.

مسلم مرادی امروز 15 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به روز روستا و عشایر ، اظهار کرد: جامعهٔ روستایی مظهر صداقت، صفا و صمیمیت بوده که ایمان و تدین، آرامش و نوع دوستی و داشتن مناظر بکر و زیبا از صفات بارز این جوامع است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: امروز در جای جای مناطق روستایی کشور، صدای عمران و آبادانی با همکاری مجموعه دولت، روستاییان عزیز، شوراها و دهیاری ها به گوش می رسد.

مرادی اضافه کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایدار در روستاها از جمله اولویت های اساسی است.

وی بیان کرد: در این مسیر با تأکید بر ایجاد زیرساخت های کشاورزی، صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب وکار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستاییان، انگیزه برای ماندگاری مردم در محیط های روستایی نیز ایجاد و از برنامه های دولت خدمتگزار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روستایی رکن اساسی پشتوانه سیاسی و امنیتی

جامعه روستایی رکن اساسی پشتوانه سیاسی و امنیتی