مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-02بين الملل

معاون اردوغان: سوئد باید اقدامات ملموسی جهت عضویت در ناتو انجام دهد


همزمان با اینکه پارلمان ترکیه آماده پذیرش درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو می شود، معاون رییس جمهور ترکیه گفت که سوئد باید «اقدامات ملموس بیشتری» را علیه تروریسم انجام دهد تا حمایت آنکارا را برای پیوستن به ناتو جلب کند.

- همزمان با اینکه پارلمان ترکیه آماده پذیرش درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو می شود، معاون رییس جمهور ترکیه گفت که سوئد باید اقدامات ملموس بیشتری را علیه تروریسم انجام دهد تا حمایت آنکارا را برای پیوستن به ناتو جلب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جودت ییلماز معاون رییس جمهور ترکیه در مصاحبه ای با روزنامه فایننشال تایمز بیان کرد: ما سطح رضایت بخشی را از اجرای توافقنامه سال گذشته میلادی نمی بینیم؛ توافقنامه ای که براساس آن سوئد وعده داد تا اقدامات سخت تری را علیه نهادهای تروریستی از جمله گروه تروریستی پ.

ک.

ک در کشورش اتخاذ کند.

رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه با درخواست استکهلم مبنی بر پیوستن به ناتو در نشست سران این ائتلاف نظامی در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی در ماه ژوییه موافقت کرد؛ اما پارلمان ترکیه که پس از تعطیلات تابستانی روز یکشنبه مجددا تشکیل جلسه داد، همچنان باید درخواست پیوستن کشور سوئد به ناتو را تصویب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اردوغان: سوئد باید اقدامات ملموسی جهت عضویت در ناتو انجام دهد

معاون اردوغان: سوئد باید اقدامات ملموسی جهت عضویت در ناتو انجام دهد