مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 03:352023-10-11بين الملل

تکاپوی کشورهای مختلف برای خارج کردن اتباع خود از فلسطین اشغالی


مقامات کشورهای اتریش، آرژانتین، فرانسه، هلند، اسپانیا و جمهوری چک از اعزام هواپیماهای ویژه برای تخلیه اتباع این کشور از فلسطین اشغالی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن حملات ددمنشانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه و تداوم عملیات طوفان الاقصی توسط گروه های مقاومت، کشورهای مختلف به فکر تخلیه اتباع خود از فلسطین اشغالی افتادند.

کارل نهامر صدراعظم اتریش گفت روز چهارشنبه یک پرواز برای تخلیه حدود 300 اتریشی که درخواست خروج از فلسطین اشغالی دارند، ارسال می کند.

سانتیاگو کافایرو وزیر امور خارجه آرژانتین اعلام کرد که یک هواپیمای نظامی هرکولس را اعزام کرده اند تا در چند پرواز بین رم و تل آویو، آرژانتینی ها را به صورت دسته جمعی از فلسطین اشغالی خارج کند.

کاترین کولونا وزیر خارجه فرانسه نیز گفت که پاریس روز پنجشنبه یک پرواز ویژه تحت حمایت وزارت دفاع را به تل آویو می فرستد.

کایسا اولونگرن وزیر دفاع هلند اظهار داشت که یک هواپیمای ایرباس اِی 330 ارتش را روز پنجشنبه برای تخلیه اتباع این کشور به فلسطین اشغالی اعزام می کند.

مارگاریتا روبلز سرپرست وزارت دفاع اسپانیا نیز از اعزام دو هواپیمای نظامی ایرباس به فلسطین اشغالی برای بازگرداندن حدود 500 اسپانیایی به کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی کشورهای مختلف برای خارج کردن اتباع خود از فلسطین اشغالی

تکاپوی کشورهای مختلف برای خارج کردن اتباع خود از فلسطین اشغالی