مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-27اقتصادي

12 میلیون و 930 هزار قطعه جوجه ریزی در همدان انجام شد


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از افزایش 10 درصدی جوجه ریزی در این استان خبر داد و گفت: در پنج ماهه امسال 12 میلیون و 930 هزار قطعه جوجه ریزی در همدان انجام شده است.

- امیرحسین نقی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی از زمان جوجه ریزی در واحد های پرورشی طیور شروع می شود و تا عرضه در بازار های مصرف ادامه می یابد اظهار کرد: در این نظارت ها بر اساس شیوه نامه دامپزشکی کشور، عواملی که باعث بروز مخاطرات بهداشتی می شوند، مورد شناسایی و بررسی قرار می گیرند و برای کنترل عوامل تهدیدکننده بهداشت عمومی و امنیت غذایی، اقدامات لازم صورت می پذیرد.

وی بیان کرد: در پنج ماهه ابتدای امسال نظارت بهداشتی قبل و حین جوجه ریزی بر سطح مرغداری های استان برای آماده سازی روند جوجه ریزی انجام شده و در این مدت تعداد 12 میلیون و 930 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه این میزان در مدت مشابه سال گذشته 11 میلیون و770 هزار قطعه بوده است گفت: امسال شاهد افزایش 10 درصدی جوجه ریزی در استان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: رعایت دقیق توصیه های دامپزشکی توسط مرغداران که مبتنی بر دستورالعمل های سازمان دامپزشکی است باعث ممانعت از بروز بیماری های فراگیر و یا بیماری ها با تلفات بالا در سطح مرغداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیون و 930 هزار قطعه جوجه ریزی در همدان انجام شد

12 میلیون و 930 هزار قطعه جوجه ریزی در همدان انجام شد