مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21اجتماعي

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در هرمزگان


اداره کل هواشناسی استان هرمزگان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تقویت سامانه بارشی و پیش بینی بارندگی های رگباری در نیمه شرقی استان، خطر سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان اداره کل هواشناسی استان هرمزگان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تقویت سامانه بارشی و پیش بینی بارندگی های رگباری در نیمه شرقی استان، خطر سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق تحلیل نقشه های هواشناسی روز جاری، در ساعت های بعدازظهر و شب تقویت ناپایداری های جوی و دریایی در استان پیش بینی می شود.

همچنین در ساعت های ابتدایی صبح در سواحل و جزایر استان مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پیش بینی می شود.

افزایش بادهای جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد اما شرایط برای رفت و آمدهای دریایی در خلیج فارس مساعد است.

در ساعت های بعدازظهر و شب در سطح استان هرمزگان، به ویژه نیمه شرقی استان و بلندی ها، همچنین برخی سواحل، رشد ابر همراه با رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تُندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

با توجه به تقویت سامانه بارشی، بارش ها در نیمه شرقی استان هرمزگان همچنین نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان از مقادیر بالاتری برخوردار خواهد بود و سبب طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیلها نیز خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در هرمزگان

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در هرمزگان