مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-28سياسي

ملت ایران با مقاومت خویش تمام نقشه های شوم استکبار را نقش برآب کرده


مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران با مقاومت، تمام نقشه های شوم استکبار جهانی را نقش برآب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام رضایی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در اجتماع جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی در بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و میلاد رسول اکرم(ص) از هفته دفاع مقدس بعنوان ایام الله یاد و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برکات فراوانی را برای کشور ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان این که شهدا و ایثارگران و جانبازان به قضا و قدر الهی صبوری کردند لذا نامشان جاودانه ماند، افزود: همه انسانها مورد آزمایش الهی قرار می گیرند، بنابراین اگر در برابر آزمایشات الهی توانمندی های خدادادی خود را نشان دادند و سربلند بیرون آمدند نامشان در تاریخ به یادگار می ماند.

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، نام مردم ایران با افتخار در تاریخ ثبت شد چراکه بلوک شرق و غرب به کمک صدام حسین آمدند و از او حمایت کردند تا جنگ تحمیلی را بر علیه کشور ایران آغاز کند و به زعم باطل خودشان، ایران تازه انقلاب کرده و نیروهای نظامی و ارتش سامان ندارد و سپاه پاسداران نیز تازه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با مقاومت خویش تمام نقشه های شوم استکبار را نقش برآب کرده

ملت ایران با مقاومت خویش تمام نقشه های شوم استکبار را نقش برآب کرده