مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-23ورزشي

واکنش مدیرعامل فولاد به کیفیت نامناسب پخش تلویزیونی بازی های این تیم


مدیرعامل باشگاه فولاد می گوید این باشگاه حاضر است برای رفع نگرانی ها و دغدغه چند ساله مردم درخصوص کیفیت پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد، همکاری لازم را با متولیان امر انجام دهد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد می گوید این باشگاه حاضر است برای رفع نگرانی ها و دغدغه چند ساله مردم درخصوص کیفیت پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد، همکاری لازم را با متولیان امر انجام دهد.

حمیدرضا شعبانی با اشاره به تعویق دیدار هفته پنجم و ششم فولاد در لیگ برتر، اظهارکرد: تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم، البته وقفه بوجود آمده این فرصت را به ما داد تا شاهد تطبیق هرچه بیشتر تیم فولاد با خواسته ها و افکار آقای مارتینس باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که مارتینس و کادر فنی از شرایط تمرینی رضایت کامل دارند، گفت: مارتینس ایده های خوبی دارد و به صورت حرفه ای تمرینات را جلو برده است.

ضمن این که اعضای تیم برای خروج فولاد از این شرایط مصمم هستند و امیدوارم مزد تلاش هایشان را در مسابقات آینده بگیرند و شاهد بهبود جایگاه فولاد در جدول باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به گلایه و دغدغه علاقه مندان به فوتبال در خصوص کیفیت نامناسب پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد خوزستان، عنوان کرد: فولاد خوزستان در حیطه مسئولیت های اجتماعی خود بهترین امکانات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرعامل فولاد به کیفیت نامناسب پخش تلویزیونی بازی های این تیم

واکنش مدیرعامل فولاد به کیفیت نامناسب پخش تلویزیونی بازی های این تیم