مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-21سياسي

در دیدار تشکل های دانشجویی با رییس رسانه ملی چه گذشت؟+ فیلم


نشست دانشجویی دانشگاه صدا و سیما با حضور پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما برگزار شد و دانشجویان به بیان نکته ها و دغدغه های خود پرداختند.

-   پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در این برنامه گفت: دانشجویان این دانشگاه یکی از پایه های همبستگی و تحول هستند.

خیر مقدم عرض میکنم خدمت ورودی های جدید سال جدید که وارد فضای دانشگاه صدا و سیما شدند و امدیواریم در مسیر زندگی بهترین سرنوشت و آنچه که آرزو دارید محقق شود.

در ابتدای جلسه با توجه به اینکه در هر دقیقه زنان و مردان فلسطین برای شادی روح مردم مظلوم مقتدر فلسطین و پایان عمر رژیم صهیونیستی صلوات بفرستیم.

وی ادامه داد: من ابتدای عرایضم در افق تحول هم در هفته پیش به نام غزه شروع کردم و تحولات پیروزی آفرین طوفان الأقصی اینجا هم با این موضوع مسئله را آغاز می کنم و تشکر میکنم به خاطر فراز های معنا دار و مهم در فرآیند تحول که فرمودند: تحول نیاز به ایمان، اعتماد به نفس و صبر دارد که همه این واژه ها و همه آنچه گفته شد ما در غزه مقتدر مظلوم دیدیم و غزه ای که بعد از 75 سال اشغالگری و ترور و قتل عام همچنان نگاهش بازگشت به فلسطین و خانه و سرزمین مادری اش است و ایمان به هدف و شجاعت و اعتماد به نفس از سایر لوازم مقاومت و تحول نیاز است و ما اگر برای هر تحولی این ها را داشته باشیم و تحت القائات افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار تشکل های دانشجویی با رییس رسانه ملی چه گذشت؟+ فیلم

در دیدار تشکل های دانشجویی با رییس رسانه ملی چه گذشت؟+ فیلم