مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-30سياسي

نرخ جدید سرویس مدارس رشت با تاخیر به شورا ارسال شد


نرخ جدید سرویس مدارس رشت که توسط سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت با تأخیر ارسال شده بود در جلسه علنی شورا بررسی و به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت، ظهر امروز در یکصد و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت به تدبیر امام راحل و به منظور اتحاد بیشتر مسلمین و مقابله با توطئه های دشمنان که به دنبال ایجاد نفاق ما بین مسلمانان بوده و هستند نامگذاری شد.

واثق کارگرنیا با گرامیداشت روز آتش نشان افزود: روز گذشته شاهد برگزاری رژه زیبا و پرشور آتش نشانان خدوم شهر رشت بودیم و با تبریک روز آتش نشان محضر یکایک این فرزندان دلاور شهر رشت، آرزوی سلامتی و سربلندی و موفقیت برای آنان در انجام مأموریت های محوله داریم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت به نهم مهر ماه مصادف با روز سالمندان اشاره کرد و گفت: از تمامی مدیران ذیربط بالاخص مجموعه مدیریت شهری رشت تقاضا داریم تا با ایجاد فضاهای مناسب به منظور استفاده این عزیزان در اوقات فراغت توجه بیشتری معطوف شود.

تذکر رییس شورا به سازمان حمل و نقل شهرداری رشت در این جلسه لایحه افزایش بهای کرایه تاکسی در سطح شهر در صحن شورا بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید سرویس مدارس رشت با تاخیر به شورا ارسال شد

نرخ جدید سرویس مدارس رشت با تاخیر به شورا ارسال شد