مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 21:302023-09-27سياسي

انتخابات حق و امانت مردم است


انتخابات حق و امانت مردم نزد ما است و باید با تمام دقت ماموریت ها را پیگیری کنیم تا دشمنان و مغرضان داخلی و خارجی دستاویزی برای توطئه نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، گفت: ماموریت مهم و اصلی که از سوی معظم له بر دوش ما نهاده شده اهمیت و برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی است که باید با دقت هرچه تمام نسبت به اجرای آن اقدام کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از انجام روند انتخابات در استان، افزود: انتخابات در کشور ما به منزله آبرو است و دوام و قوام نظام به اجرای باشکوه انتخابات بر می گردد؛ هرچقدر انتخابات پرشور، آگانه و توام با اطمینان ملی برگزار شود، در تمام ابعاد جایگاه نظام در جهان تثبیت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات حق و امانت مردم نزد ما است و باید با تمام دقت ماموریت ها را پیگیری کنیم تا دشمنان و مغرضان داخلی و خارجی دستاویزی برای توطئه نداشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر قانون مداری، استقلال و بی طرفی و جلوگیری از سوگیری احتمالی دست اندرکاران انتخابات در استان ادامه داد: گفتارها، دیدارها و تعاملات باید به نحوی باشد تا احدی نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات حق و امانت مردم است

انتخابات حق و امانت مردم است