مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-17اقتصادي

معاون سازمان دهیاری ها: دهیاران به جای تولید به دنبال ماشین حمل زباله در روستاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهیار نورعلی، معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور ظهر امروز در مراسم روز روستا و آیین تحویل ماشین آلات و تجهیزات به دهیاری ها با تأکید بر اینکه روستاها هویت کشور محسوب می شوند، اظهار کرد: بزرگداشت روستا، به معنی شناخت مادر و بزرگداشت هویت به شمار می رود.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور با تاکید بر اینکه آگاهی انگیزه بخش است ولی اقدام کننده نیست، افزود: ممکن است در آغاز گرفتن مسؤولیت انگیزه برای ارائه خدمت به روستاییان وجود داشته باشد ولی وقتی با دیوار بلند 62 ارگانی که در حکمرانی روستایی دخالت می کنند، ممکن است انگیزه های خدمت را از دست بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه دهیار وظیفه اداره امور عمومی روستا را بر عهده دارد، تصریح کرد: دهیار مسؤولیت همه شئونات زندگی روستایی به لحاظ کیفی و کمی را بر عهده دارد و در واقع حکمران روستا است.

نورعلی با تاکید بر اینکه حفظ هویت روستا نیازمند کیفیت است، ادامه داد: دلیل تاب آوری زندگی روستایی در گذشته لحاظ کردن امور کیفی بوده و یا همان هویت بوده، چرا که روستا زنجیره اکوسیستم غذایی داشته است.

*روستاها مولد بودن خود را از دست داده اند معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور به فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان دهیاری ها: دهیاران به جای تولید به دنبال ماشین حمل زباله در روستاند

معاون سازمان دهیاری ها: دهیاران به جای تولید به دنبال ماشین حمل زباله در روستاند