مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-10سياسي

واکنش امام جمعه بوشهر به مناطق خطرناک جاده ای


امام جمعه بوشهر تصادفات جاده ای استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برخی از تصادفات مربوط به خطای انسانی و وجود مناطق خطرآفرین و لازم است مناطق آسیب زا و خطرناک رفع خطر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در نشست با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه امنیت یک مقوله مهم در شاخص های بقا یک جامعه محسوب می شود، اظهار داشت: مبنای آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه در ابعاد گوناگون امنیت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون جامعه، گفت: امنیت یک موضوع استراتژی و راهبردی است که نیروی انتظامی در برقراری آن نقش تاثیرگذاری دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تقویت و ارتقا سطح نیروهای حافظ امنیت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تعیین شعار هفته نیروی انتظامی شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار را نشان از خدمات ارزشمند این نیرو در خدمات رسانی شبانه روزی به جامعه است.

وی با اشاره به استقرار امنیت پایدار در استان بوشهر این مهم را نشان از تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی استان و اشراف اطلاعاتی دانست و تصریح کرد: استان بوشهر در شاخص های مختلف امنیتی و جرایم در بین دیگر استان ها دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امام جمعه بوشهر به مناطق خطرناک جاده ای

واکنش امام جمعه بوشهر به مناطق خطرناک جاده ای