مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-04اجتماعي

اجرای 98 برنامه در هفته فراجا/تردد 26 میلیون خودرو طی 6 ماهه در مازندران ثبت شد


فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در 6 ماهه نخست امسال 26 میلیون تردد خودرویی در استان ثبت شده است، گفت: مازندران با ارائه خدمات ملی، استانی دیده می شود.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در 6 ماهه نخست امسال 26 میلیون تردد خودرویی در استان ثبت شده است، گفت: مازندران با ارائه خدمات ملی، استانی دیده می شود.

سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز 12 مهر ماه به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی مازندران هفته فراجا را با شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار 98 برنامه در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی به منظور افزایش امنیت اجتماعی از 13 مهر ماه آغاز می کند.

وی با اشاره به اینکه در هفته فراجا علاوه بر برگزاری همایش، رزمایش، آموزش، صبحگاه مشترک، تجلیل از خادمان عرصه امنیت نیز برگزار می شود، افزود: تولید محتوا برای پیشگیری از جرایم و افزایش فرهنگ ترافیک انجام گرفته است که در طول هفته ناجا از رسانه های گروهی پخش می شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه 627 شهید انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: در یک سال گذشته نیروی انتظامی برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی 51 شهید به انقلاب اسلامی اهدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 98 برنامه در هفته فراجا/تردد 26 میلیون خودرو طی 6 ماهه در مازندران ثبت شد

اجرای 98 برنامه در هفته فراجا/تردد 26 میلیون خودرو طی 6 ماهه در مازندران ثبت شد