مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-11سياسي

توزیع بیش از 580 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری


قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 589 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شده است.

- سید مهدی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون طی سه مرحله 589 سری جهیزیه با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه، دستگاه های خدمت رسان و کمک های مردمی تهیه و میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شد، این اقدام تا پایان سال نیز ادامه دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهیزیه نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر وسایل مورد نیاز است، ادامه داد: در سال گذشته نیز یک هزار و 927 سری جهیزیه تهیه و میان نوعروسان توزیع استان شد.

وی با اشاره به دیگر خدمات این نهاد در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان فرزندان خانواده های نیازمند، افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 50 میلیون تومان نیز برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله دیگر اقدامات کمیته امداد استان برگزاری دوره های مشاوره حین و بعد از ازدواج ویژه زوج های جوان استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 580 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 580 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری