مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-02بين الملل

ترامپ برای پرونده کلاهبرداری اش به دادگاه می رود


دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا که با اتهام های مالی و امنیتی روبرو است، اعلام کرد که امروز دوشنبه برای رسیدگی به پرونده کلاهبرداری اش در دادگاه حاضر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شبکه خبری سی ان ان، ترامپ امروز دوشنبه (یکشنبه به وقت محلی) در شبکه اجتماعی تروث نوشت: فردا (دوشنبه) بمنظور جنگیدن برای نام و پیشینه ام به دادگاه می روم.

انتظار می رفت ترامپ در این دادگاه حضور پیدا کند و مجریان قانون و دادگاه از قبل آماده سازی امنیتی برای حضور احتمالی او در دادگاه در منهتن جنوبی در روز دوشنبه و احتمالاً سه شنبه را انجام داده بودند.

به گفته سه منبع آگاه، رییس جمهور سابق آمریکا عصر یکشنبه پس از یک رویداد کارزار انتخاباتی در آیووا، به نیویورک خواهد رفت و شب را در برج ترامپ در منهتن خواهد گذراند.

پرونده کلاهبرداری ترامپ که در سپتامبر 2022 توسط لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک علیه ترامپ، پسران ارشد او، شرکت های آنها و چندین مدیر اجرایی مطرح شد، از ساعت 10 صبح دوشنبه به وقت محلی آغاز می شود.

دادستان نیویورک آنها را متهم کرده است که به صورت غیرواقعی ارزش دارایی های شرکت خانوادگی خود را برای دریافت وام های بانکی با شرایط بهتر، بین 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برای پرونده کلاهبرداری اش به دادگاه می رود

ترامپ برای پرونده کلاهبرداری اش به دادگاه می رود