مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-11اجتماعي

فروش 6 ماهه شرکت های دانش بنیان در خراسان شمالی رکورد زد


رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: فروش شرکت های دانش بنیان و مجموعه های تحت حمایت پارک علم و فناوری طی شش ماه نخست امسال رکورد کل فروش در سال گذشته را زده است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: فروش شرکت های دانش بنیان و مجموعه های تحت حمایت پارک علم و فناوری طی شش ماه نخست امسال رکورد کل فروش در سال گذشته را زده است.

محمدرضا قربانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پارک علم و فناوری خراسان شمالی در شهرهای اسفراین، آشخانه، شیروان و بجنورد فعالیت های مناسبی دارد.

وی ادامه داد: بیش از 130 شرکت زیرمجموعه پارک علم و فناوری خراسان شمالی قرار دارد که 35 مورد از آن ها دانش بنیان و مابقی آن ها واحدهای فناور، نوآور و صنایع خلاق هستند.

وی با اشاره به حمایت های انجام شده از این شرکت ها در استان افزود: طی سال گذشته بیش از 120 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و سایر مجموعه های تحت حمایت ما پرداخت شد که این عدد صرفا طی شش ماه نخست امسال به 110 میلیارد تومان رسیده است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی هم چنین با اشاره به میزان صادرات شرکت های دانش بنیان استان، گفت: شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور، نوآور و خلاق استان طی سال گذشته دو میلیون و 200 هزار دلار صادرات داشتند که میزان آن طی شش ماهه امسال، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 6 ماهه شرکت های دانش بنیان در خراسان شمالی رکورد زد

فروش 6 ماهه شرکت های دانش بنیان در خراسان شمالی رکورد زد