مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-03بين الملل

پارلمان اوکراین جواب ایلان ماسک را داد


بعد از آنکه ایلان ماسک با انتشار عکسی از ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین، او را به دلیل درخواست های کمک از غرب به تمسخر گرفت، پارلمان اوکراین و رییس آن این میلیاردر و کارآفرین آمریکایی را مسخره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک، صاحب شرکت اسپیس ایکس است که سرویس های ارتباطی ماهواره استارلینک را ارائه می دهد و برای تلاش های دفاعی اوکراین ضروری به حساب می آید، اما گاها بیانیه های او از آغاز عملیات نظامی روسیه، اوکراین را خشمگین کرده است.

ماسک روز دوشنبه با انتشار یک میم از زلنسکی در شبکه اجتماعی خودش به نام ایکس که پیشتر آن را با نام توییتر می شناختند، نوشت وقتی 5 دقیقه گذشته است و شما یک میلیارد دلار کمک نخواسته اید! روسلان استفانچوک رییس پارلمان اوکراین با اشاره به پرتاب ناموفق راکت اسپیس ایکس در ماه آوریل و در واکنش به میم منتشر شده از سوی ایلان ماسک، نوشت: وقتی که ایلان ماسک سعی کرد فضا را فتح کند اما در عرض 5 دقیقه همه چیز خراب شد و کثافت جلوی چشمانش دید.

پارلمان اوکراین هم در صفحه خودش در ایکس، ماسک را به ترویج پروپاگاندا روسی متهم کرد و به سبک خودش با انتشار عکسی از ماسک نوشت: وقتی 5 دقیقه گذشته و پروپاگاندا روسی را ترویج نداده ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اوکراین جواب ایلان ماسک را داد

پارلمان اوکراین جواب ایلان ماسک را داد