مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-26سياسي

دفاع مقدس ما امروز به فرهنگ تبدیل شد


امروز دفاع مقدس ما به فرهنگ تبدیل شده و نصرت الهی، نخستین خصوصیت دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدباقر قزلباش، امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان کشورمان در طول هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس ما به فرهنگ تبدیل شده است،اظهار کرد: نصرت الهی، نخستین خصوصیت دفاع مقدس است، چرا که در آن زمان قدرت جنگی و توان امنیتی ایران با دشمن برابر نبود ولی با این شرایط باز هم دشمن به اهدافش نرسید و رزمندگان با ایمان به خدا پیروز شدند.

وی ادامه داد:  در سال 1980 و آغاز جنگ تحمیلی نیروهای بعثی 443هزار نفر و تعداد رزمندگان ما 390هزار نفر، تعداد تانک های عراقی، 2 هزار و 750 بود و ایران  هزار و 735 داشت و در همین دو مورد می توان برتری دشمن در بحث نیرو و ابزارهای جنگی مشاهده کرد.

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان قائمشهر تصریح کرد: درسی که ما امروز از زمان جنگ می گیریم این است که از نداشتن و کمبود امکانات و نیرو، سرخورده نباشیم چرا که از فضای جنگ سخت به فضای جنگ ترکیبی وارد شدیم.

قزلباش مروت و جوانمردی را یکی دیگر از دلایل ماندگار شدن دفاع مقدس برشمرد و گفت:  رفتار رزمندگان ما با اسرای عراقی از نمونه جوانمردی ها است و امروز که قدرت در دست رؤسای دستگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ما امروز به فرهنگ تبدیل شد

دفاع مقدس ما امروز به فرهنگ تبدیل شد