مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-22سياسي

مرگ رسمی گفتمان سازش


پیروزی بزرگ رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی علاوه بر آثار میدانی و راهبردی، دارای آثار گفتمانی و فرهنگی مهمی در منطقه و حتی نظام بین الملل است.

- پیروزی بزرگ رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی علاوه بر آثار میدانی و راهبردی، دارای آثار گفتمانی و فرهنگی مهمی در منطقه و حتی نظام بین الملل است.

همگان روی این گزاره مهم متفق القول هستند که نمی توان بدون توجه به ابعاد گفتمانی مقاومت، شرایط جاری در منطقه و فلسطین را بررسی و تحلیل کرد.

حماسه سازی های جبهه مقاومت، مصدری گفتمانی داشته و منبعث از ارزش ها و اصولی است که دشمن صهیونیستی و حامیان غربی آن قدرت درک و تحلیل آن را هیچ گاه نداشته و ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی به قلم حنیف غفاری، با این مقدمه آورده است: قدر متیقن گفتمانی و فرهنگی عملیات طوفان الاقصی، پایان رسمی تاریخ مصرف گفتمان سازش و مرگ آن است.

حتی برخی اعضای تشکیلات خودگردان فلسطین و فتح اذعان کرده اند که دیگر جایی برای بازخوانی گفتمان سازش و متعلقات آن مانند پیمان ابراهیم و طرح دو دولتی باقی نمانده است.

دشمن صهیونیستی همزمان با نبرد میدانی، نبرد گفتمانی را نیز به جبهه مقاومت واگذار کرده و دیگر جایی برای احیای گفتمان سازش با رژیم اشغالگر قدس باقی نمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ رسمی گفتمان سازش

مرگ رسمی گفتمان سازش