مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-08پزشكي

توزیع 4000 متخصص و فوق تخصص در کشور تا پایان مهرماه


معاون درمان وزارت بهداشت از توزیع حدود 4000 پزشک متخصص و فوق تخصص در کشور تا پایان مهر ماه خبر داد و گفت: مناطق محروم دراولویت این برنامه قرار دارند.

- معاون درمان وزارت بهداشت از توزیع حدود 4000 پزشک متخصص و فوق تخصص در کشور تا پایان مهر ماه خبر داد و گفت: مناطق محروم دراولویت این برنامه قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید کریمی در جریان سفر یکروزه به استان لرستان ضمن بازدید از مراکز درمانی خرم آباد و بروجرد، در مورد تامین نیروهای پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بیان داشت: تا پایان مهر امسال بنا داریم که حدود 4000 پزشک متخصص و فوق تخصص در کشور توزیع کنیم که مناطق محروم در اولویت قرار دارند و سهمیه هر دانشگاه تا آخر ماه مهر مشخص خواهد شد.

کریمی درباره توسعه مراکز درمان ناباروری و بیمه این خدمت درمانی گفت: در گذشته بیماران بستری ناباروری تحت پوشش بیمه ای نبودند، اما در دولت سیزدهم پوشش 90درصدی خدمات برقرار شده و بیماران سرپایی نشان دار نیز به همین میزان تحت پوشش قرار دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، کریمی افزود: در زمینه افزایش تخت های آی سی یو و پی آی سی یو، رشد چشمگیری در دولت سیزدهم داشته ایم که تخت های پی آی سی یو مراکز درمانی ما از تعداد 500 تخت به دو برابر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4000 متخصص و فوق تخصص در کشور تا پایان مهرماه

توزیع 4000 متخصص و فوق تخصص در کشور تا پایان مهرماه