مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-19بين الملل

آغوش گرم بایدن برای عاملان کشتار غزه


دولت بایدن هرگز به طور ویژه از مقامات رژیم صهیونیستی نخواسته تا دست از قتل عام بردارند و حتی به نوشته الجزیره، واشنگتن درخواست کشورهای عرب برای کاهش تنش ها را نیز تاکنون نپذیرفته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: تور خاورمیانه ای جو بایدن که با دیدار سران رژیم صهیونیستی شروع و در ادامه به دیدار رهبران عرب ختم می شد، با لغو میزبانی اردن از رییس جمهور امریکا، زودتر از تصور کاخ سفید به پایان رسید.

او قرار بود در این سفر آغوش گرمی برای بنیامین نتانیاهو بگشاید و او را به حمایت تمام قد امریکا دلگرم کرده و جایگاه ژاندارمی واشنگتن را در غرب آسیا احیا کند و بعد از آن پای میز مذاکره با سران اردن، مصر و تشکیلات خودگردان نشسته و اهداف دیپلماتیک خود را با ژستی حقوق بشری دنبال کند اما حمام خون صهیونیست ها در بیمارستان المعمدانی غزه همه برنامه ها را به هم ریخت تا بایدن که همزمان با وقوع این جنایت مهیای سفرش شده بود، بدون آنچه دنبالش بود، به دیداری کوتاه با سران تل آویو اکتفا کند.

تنها اقدامی که رییس جمهور امریکا در واکنش به این جنایت و قتل عام بیش از 500 فلسطینی داشت، بیانیه ای بود که در آن نیز بدون قائل بودن به مسئولیتی برای رژیم صهیونیستی، تنها با خانواده قربانیان و مجروحان ابراز همدردی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش گرم بایدن برای عاملان کشتار غزه

آغوش گرم بایدن برای عاملان کشتار غزه