مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-14سياسي

انتخابات امسال قزوین در 3 حوزه اصلی و 16 حوزه فرعی برگزار می شود


مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین گفت: در استان قزوین 19 حوزه فرعی و اصلی داریم که قزوین، تاکستان و بویین زهرا سه حوزه اصلی در استان و 16 حوزه دیگر فرعی هستند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین گفت: در استان قزوین 19 حوزه فرعی و اصلی داریم که قزوین، تاکستان و بویین زهرا سه حوزه اصلی در استان و 16 حوزه دیگر فرعی هستند.

حامد فتوحی با اشاره به ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: 730 نفر در استان قزوین در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام کردند که از این تعداد 276 نفر نقص مدرک داشتند یا شرایط اولیه برای ثبت نام به عنوان متقاضی را نداشتند.

وی افزود: 6 دستگاه متولی از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت، دادگستری، فراجا، اداره ثبت احوال و وزارت خارجه به منظور بررسی تابعیت، متولی بررسی پرونده های متقاضیان هستند که پس از بررسی، مدارک ارسالی 276 نفر در حوزه های مدرک تحصیلی، حکم قضایی و اختلاف در اطلاعات ثبت احوال دارای مشکل بود.

دبیر ستاد انتخابات استان بیان کرد: این افراد باید در بازه زمانی اعلام شده اعتراض خود را ثبت می کردند، از این تعداد تنها 146 نفر اعتراض خود را ثبت کردند و130 نفر به نتایج اعتراضی نداشتند؛ براساس قانون، دستگاه های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات امسال قزوین در 3 حوزه اصلی و 16 حوزه فرعی برگزار می شود

انتخابات امسال قزوین در 3 حوزه اصلی و 16 حوزه فرعی برگزار می شود