مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-15اجتماعي

انتصاب های جدید در آموزش و پرورش


وزیر آموزش و پرورش طی احکامی، «رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور» و «مشاور در امور زنان و خانواده» را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، هجدهم شهریور امسال(1402) در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با مهدی فیاضی رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور خداحافظی شد.

از آن زمان تاکنون ابوالفضل کمالی سرپرستی این مرکز را به عهده داشت تا اینکه امروز، وزیر آموزش و پرورش، سید محمد طباطبایی را ب عنوان رییس جدید مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور معرفی کرد.

در کارنامه فعالیت سید محمد طباطبایی، ریاست سازمان آموزش و پرورش استثنایی، معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مدیرکل دفتر ارتقابیحرفه ای فرهنگیان، رییس آموزش و پرورش منطقه 9 شهر تهران، مدیر مجتمع آموزشی مدارس کشور کویت، مدرس دانشگاه و معلم نمونه استانی دیده می شود.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این خصوص اظهار کرد: امری که ما را با کشورهای دیگر متمایز می کند، فرهنگ و تمدن ما هست؛ سرمایه فرهنگ و تمدن ما بسیار ارزشمند است و باید به خوبی از آن در جهت پیشرفت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در تحلیل های آینده قدرت، گفته می شود کشورهایی در آینده، قدرت بیشتر خواهند داشت که توانایی  و قابلیت بهره گیری از نخبگان و دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب های جدید در آموزش و پرورش

انتصاب های جدید در آموزش و پرورش