مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-30سياسي

جشنواره فیلم مستند 17 گنجینه های پنهان شهر قم را معرفی کرده است


فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: جشنواره فیلم مستند 17 افتخاری برای شهر مقدس قم، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان و مردم قم است چراکه در این جشنواره شهدا به عنوان گنجینه های پنهان در شهر در قالب مستند به ملت ایران و جهان معرفی می شوند.

- ایسنا/قم فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: جشنواره فیلم مستند 17 افتخاری برای شهر مقدس قم، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان و مردم قم است چراکه در این جشنواره شهدا به عنوان گنجینه های پنهان در شهر در قالب مستند به ملت ایران و جهان معرفی می شوند.

سردار محمدرضا موحد در حاشیه اکران آثار این جشنواره ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران جشنواره و کنگره ملی شهدای استان قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از یک سال و نیم کار حرفه ای و فعالیت جهادی فیلم سازان جشنواره فیلم مستند 17 درحال رسیدن به مراحل پایانی است و به زودی در سیزدهم مهرماه برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به نظر مساعد صاحبان نظر فیلم مستند در مورد کیفیت جشنواره فیلم مستند 17 اضافه کرد: جشنواره فیلم مستند 17 افتخاری برای شهر مقدس قم، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان و مردم قم است چراکه در این جشنواره شهدا به عنوان گنجینه های پنهان در شهر در قالب مستند به ملت ایران و جهان معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم مستند 17 گنجینه های پنهان شهر قم را معرفی کرده است

جشنواره فیلم مستند 17 گنجینه های پنهان شهر قم را معرفی کرده است