مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-01سياسي

واکنش و تکذیب آملی لاریجانی درباره نامه به رهبری


آملی لاریجانی با تکذیب نامه مجمع تشخیص به رهبری درباره اسناد غیر رسمی خطاب به فضاسازان گفت: چرا آنقدر دروغ می گویید؟ کسی که ردای پیغمبر پوشیده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، شب گذشته فیلمی از اظهارات آملی لاریجانی در درس خارج فقه - مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) - منتشر شد که در آن رییس مجمع از ادعاهای مطرح شده درباره وضعیت اعتبار اسناد غیررسمی انتقاد کرده بود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این فیلم ادعای نگارش نامه ای از سوی مجمع به رهبر انقلاب اسلامی و در مخالفت با نظر ایشان درباره وضعیت اعتبار اسناد غیر رسمی را تکذیب می کند.

 مشروح اظهارات آملی لاریجانی را در ادامه به نقل از ایسنا بخوانید؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با رد نگارش نامه ای از مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبری انقلاب و در مخالفت با نظر ایشان درباره وضعیت اعتبار اسناد غیر رسمی اظهار کرد: برخی این جور القا کردند گویی ما نامه ای به رهبری انقلاب دادیم و گفته ایم حرف شما را قبول نداریم و بعد رهبری گفتند اگر مجمع تشخیص، مصلحت یقینی مورد نظر من را قبول ندارند، هر چیزی که خودشان تشخیص می دهند عمل کنند.

ما نه جلسه داشتیم نه نامه نوشتیم او ادامه داد: برخی فضا درست می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش و تکذیب آملی لاریجانی درباره نامه به رهبری

واکنش و تکذیب آملی لاریجانی درباره نامه به رهبری