مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-21بين الملل

هیچ انسان منصفی نمی تواند نسبت به وضعیت غزه بی تفاوت باشد


استاندار کرمانشاه اتحاد کشورهای اسلامی را برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ضروری دانست و گفت: هیچ انسان آزاده ای نمی تواند پرپر شدن کودکان که در قاموس هیچ نبردی جنگ آور تلقی نمی شوند را ببیند و بی تفاوت باشد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه اتحاد کشورهای اسلامی را برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ضروری دانست و گفت: هیچ انسان آزاده ای نمی تواند پرپر شدن کودکان که در قاموس هیچ نبردی جنگ آور تلقی نمی شوند را ببیند و بی تفاوت باشد.

محمدطیب صحرایی در تجمع مرهم برای غزه که امروز (29 مهر) با حضور تعدادی از امدادگران و داوطلبان هلال احمر، کادر بهداشت و درمان و مردم در میدان غدیر کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیمارستان القدس را تهدید به بمباران و اطراف بیمارستان الشفا را نیز بمباران کرده است، شهادت 352 فلسطینی در 24 ساعت گذشته را نشان دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و تاکید کرد: بر اساس اعلام سازمان ملل تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در غزه آواره شده اند.

وی با بیان اینکه هیچ انسان منصف و شریفی نمی تواند نسبت به وضعیت کنونی غزه بی تفاوت باشد و رنج دیگران هر وجدان بیداری را به درد می آورد، یادآور شد: در ادبیات جهان حق حیات و حق سکونت در زادگاه از ابتدایی ترین حقوقی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ انسان منصفی نمی تواند نسبت به وضعیت غزه بی تفاوت باشد

هیچ انسان منصفی نمی تواند نسبت به وضعیت غزه بی تفاوت باشد