مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-18اقتصادي

تغییر در ساخت وساز، مانع اتلاف 40 درصدی انرژی در ساختمان ها می شود


سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: 40 درصد هدررفت انرژی در ساختمان هاست که عدد قابل توجهی بوده و همه باید دست به دست هم دهیم تا از هدررفت انرژی جلوگیری شود.

- ایسنا/همدان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: 40 درصد هدررفت انرژی در ساختمان هاست که عدد قابل توجهی بوده و همه باید دست به دست هم دهیم تا از هدررفت انرژی جلوگیری شود.

علیرضا صارمی چهارشنبه 26 مهر در آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی صرفه جویی انرژی در ساختمان ها در استان همدان، اظهار کرد: هدررفت انرژی به معنای اتلاف سرمایه های کشور بوده و مشکلاتی در این زمینه ایجاد می شود و فرزندان ما در آینده دچار بحران خواهند شد و غبطه می خورند که با مصرف درست می توانستیم با مصرف درست و بهینه تا حدی انرژی را برای آنها ذخیره کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات زیست محیطی بخش دیگر استفاده بی رویه از منابع انرژی بوده و هوای کره زمین رو به گرمی است، افزود: هدررفت انرژی و عدم توجه به استفاده بهینه از همه مهمتر باعث از بین رفتن ذخایر کشور شده و این منابع و ذخایر استراتژیک بوده و در آینده بحران ها و جنگ ها بر سر انرژی هایی مانند نفت و گاز و حتی آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در ساخت وساز، مانع اتلاف 40 درصدی انرژی در ساختمان ها می شود

تغییر در ساخت وساز، مانع اتلاف 40 درصدی انرژی در ساختمان ها می شود