مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-27بين الملل

سناتور آمریکایی: باید رژیم علی اف را تحریم های هدفمند کنیم


«گری پیترز» سناتور ارشد دموکرات آمریکایی بعد از پایان سفر به ارمنستان، افزایش نقش آفرینی واشنگتن و اعمال «تحریم های هدفمند» علیه جمهوری آذربایجان را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قانونگذار ارشد آمریکایی پس از انجام دیدار با نخست وزیر ارمنستان و بازدید از استان سیونیک و گذرگاه لاچین، خواستار افزایش نقش آفرینی واشنگتن در قبال تحولات قره باغ شد.

 گری پیترز سناتور هم حزبی جو بایدن رییس جمهور آمریکا، در صدر هیاتی آمریکایی به ارمنستان رفت و ضمن دیدار با نخست وزیر این کشور، از برخی مناطق ارمنستان شامل سیونیک (استان هم مرز با ایران) دیدن کرد.

سناتور دموکرات ایالت میشیگان، یک قانونگذار ارشد کنگره است و ضمن ریاست بر کمیته امنیت داخلی و امور دولتی ، در کمیته های تخصیص اعتبارات، نیروهای مسلح و چند کمیته دیگر مجلس سنای آمریکا عضویت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه ارمنستانی آرمن پرس ، این سناتور ارشد آمریکایی در سفر به ایروان با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیدار دوجانبه ترتیب داد.

به روایت دفتر پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان ضمن قدردانی از سفر این سناتور در شرایط دشوار کنونی برای مردم ارمنستان، بر اهمیت حمایت ایالات متحده برای غلبه بر مشکلات کنونی تاکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: باید رژیم علی اف را تحریم های هدفمند کنیم

سناتور آمریکایی: باید رژیم علی اف را تحریم های هدفمند کنیم