مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-21بين الملل

«گنج اطلاعاتی» که مقاومت از نبرد طوفان الاقصی به دست آورد


یک رسانه عرب زبان در گزارشی نوشت که در جریان عملیات «طوفان الاقصی» اطلاعات محرمانه و امنیتی و همچنین اسرار، طرح ها و نقشه های مهمی به دست مقاومت فلسطین افتاده است که منطقه را متحول و رژیم صهیونیستی را ناگزیر به تغییر نقشه هایشان خواهد کرد و همین مسئله .

- گنج اطلاعاتی که مقاومت از نبرد طوفان الاقصی به دست آورد یک رسانه عرب زبان در گزارشی نوشت که در جریان عملیات طوفان الاقصی اطلاعات محرمانه و امنیتی و همچنین اسرار، طرح ها و نقشه های مهمی به دست مقاومت فلسطین افتاده است که منطقه را متحول و رژیم صهیونیستی را ناگزیر به تغییر نقشه هایشان خواهد کرد و همین مسئله دلیل خشم شدید رژیم اشغالگر و جنایات وحشیانه آن علیه ساکنان غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رای الیوم در یادداشتی درباره دلیل این میزان خشم رژیم صهیونیستی نوشته است، نوار غزه از روز نخست عملیات طوفان الاقصی (7 اکتبر) با بمباران بسیار شدیدی مواجه شده طوری که کل منطقه سال هاست چنین چیزی را تجربه نکرده است.

حملات جنگنده های رژیم اشغالگر فراتر از همه انتظارات بوده طوری که به عنوان هیروشیمای دوم توصیف شد.

این بمباران و ویرانی گسترده به طور کامل به دلیل قدرت مقاومت فلسطین و موفقیت آن در نفوذ به مرزها و نفوذ به شهرک های اطراف نوار غزه، توانایی آن در کشتن بیشترین تعداد شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گنج اطلاعاتی» که مقاومت از نبرد طوفان الاقصی به دست آورد

«گنج اطلاعاتی» که مقاومت از نبرد طوفان الاقصی به دست آورد