مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 23:362023-10-22سياسي

احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اسدالله تقی زاده رییس هیأت بازرسی انتخاب استان تهران در حاشیه جلسه هیات بازرسی انتخابات استان اظهار کرد: احکام اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد و بر این اساس آقایان شادمهری مدیرکل اداری و مالی استانداری ،قاسمی معاون اداره کل بازرسی ،بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان و کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بعنوان اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران تعیین شدند.

وی در این جلسه با بیان این مطلب که بازرسین انتخابات وظیفه ای سنگین برعهده دارند تاکید کرد: وظیفه هیئت بازرسی محدود به روز رأی گیری نبوده و از ابتدای شروع فرآیند اجرایی انتخابات تا پایان اعلام نتایج ادامه خواهد داشت.

  تقی زاده ادامه داد: ارائه گزارش سریع تخلفات تبلیغاتی کاندیداها از سوی بازرسین به هیأت های بازرسی شهرستان ها و استان تهران ضروری و این مهم را ازوظائف اصلی بازرسین انتخابات برشمرد.

رییس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران تصریح کرد: محدودیتی در تعیین بازرس در شعب و صندوق های اخذ رأی وجود ندارد و به تناسب اهمیت شعب اخذ رأی، تصمیم گیری میشود و بر این اساس پیش بینی تأمین 8 هزار بازرس و سربازرس وظیفه بازرسی از انتخابات را در استان بر عهده خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد

احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد