مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-11سياسي

اضافه ساخت بیشترین تخلف ساختمانی در اصفهان است


مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: اضافه ساخت مازاد بر پروانه، یشترین تعداد تخلف ساختمانی در نیمه نخست سال 1402 در اصفهان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، غلامعلی فیض الهی مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان اظهار داشت: کمیسیون ماده صد بیشتر برای افرادی اهمیت دارد که قصد دارند بنای جدیدی بسازند یا بنایی را ساخته اند که بدون پروانه یا مازاد بر پروانه ساختمانی است.

وی افزود: وظیفه این کمیسیون رسیدگی به تخلفات ساختمانی است و بهترین شیوه شناخت شهروندان با این کمیسیون و قوانین مرتبط با آن است.

  فیض الهی ادامه داد: در 5 ماه نخست امسال آرای تخریب تخلفات ساختمانی شهر اصفهان به 4 درصد کاهش یافته است و رسیدگی به پرونده های تخلفات امروزه در این کمیسیون به روز شده است.

  مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: هدف از رسیدگی به تخلفات ساختمانی بررسی پرونده هایی است که یا بدون پروانه ساختمانی یا مازاد بر پروانه ساخت و ساز انجام داده اند.

وی ده تخلف شاخصی که بیشترین فراوانی در 6ماهه نخست سال 1402 دارا بوده است را به ترتیب اضافه ساخت مازاد برپروانه با تعداد 1096 رأی، تبدیل با تعداد 646 رأی، احداث بالکن مازاد بر پروانه در گذر با تعداد 426رأی، کسری پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه ساخت بیشترین تخلف ساختمانی در اصفهان است

اضافه ساخت بیشترین تخلف ساختمانی در اصفهان است