مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-15اقتصادي

آبرسانی به بیش از 19 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در قالب طرح اقدام ملی مسکن استان زنجان، آبرسانی به بیش از 19 هزار واحد مسکونی در این طرح را هدف گذاری کرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در قالب طرح اقدام ملی مسکن استان زنجان، آبرسانی به بیش از 19 هزار واحد مسکونی در این طرح را هدف گذاری کرده است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزء استان های پیشرو در کشور است و شرکت آب وفاضلاب نیز تاکنون 2 هزار واحد مسکونی را آبرسانی و بیش از 6 هزار واحد مسکونی، آماده نصب انشعاب هستند.

وی افزود: تاکنون برای آبرسانی به واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن در استان زنجان اعتباری بالغ بر 1300 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 6 هزار میلیارد ریال دیگر موردنیاز است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان بیان کرد: در ارائه خدمات جمع آوری فاضلاب نیز تاکنون انشعاب فاضلاب 1144 واحد مسکونی نصب شده است.

این مسئول ادامه داد: عمده شهرک های مسکونی احداث شده در قالب این طرح را شهرک های کوی زنگان و کوی زیتون تشکیل می دهند که بیش از 13 هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به بیش از 19 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

آبرسانی به بیش از 19 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان