مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-01بين الملل

عربستان از موضع خود درباره سازش با تل آویو عقب نشینی کرده است؟


یک موسسه آمریکایی اظهارات مقامات سعودی در نشست اخیر آژانس بین المللی انرژی هسته ای را عقب نشینی جدی ریاض از موضعگیری خود در مذاکرات درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و یک تحول دیپلماتیک بزرگ دانست.

- یک موسسه آمریکایی اظهارات مقامات سعودی در نشست اخیر آژانس بین المللی انرژی هسته ای را عقب نشینی جدی ریاض از موضعگیری خود در مذاکرات درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و یک تحول دیپلماتیک بزرگ دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن اعلام کرد که اظهارات رسمی مقامات ریاض در نشست اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی به منزله یک عقب نشینی واقعی از موضعگیری مذاکره ای این کشور در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود.

عبد العزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان در بیانیه رسمی دولت این کشور که در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه شد، اظهار کرد: عربستان تصمیم گرفته اقدام بر اساس پروتکل های مقادیر کم را متوقف کرده و در راستای اجرای کامل توافقنامه تضمین های فراگیر حرکت کند.

موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن در تحلیلی کوتاه تاکید کرد، عربستان در چارچوب ساختار ملی خود برای ایجاد سازوکارهای لازم جهت اجرای کامل پروتکل ها طبق بهترین اقدامات و تجارب بین المللی در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان از موضع خود درباره سازش با تل آویو عقب نشینی کرده است؟

عربستان از موضع خود درباره سازش با تل آویو عقب نشینی کرده است؟