مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-22سياسي

پیشرفت 55 درصدی پروژه نهضت ملی مسکن فرهنگ شهر اهواز


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن خوزستان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال انجام است را تشریح کرد.

- پیشرفت 55 درصدی پروژه نهضت ملی مسکن "فرهنگ شهر" اهواز ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن خوزستان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال انجام است را تشریح کرد.

مسعود بیات منش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست مشترک با ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: با هدف بررسی پروژه های در دست اجرای نهضت ملی مسکن و در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح هماهنگی هایی با ستاد اجرایی فرمان امام در دست انجام است تا شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح باشیم.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از توانایی و ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن به عنوان دو دستگاه کارگزار بهره می گیرد.

بیات منش گفت: پروژه 492 واحدی نهضت ملی در منطقه فرهنگ شهر اهواز که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار در حال ساخت است، در زمان حاضر بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 55 درصدی پروژه نهضت ملی مسکن فرهنگ شهر اهواز

پیشرفت 55 درصدی پروژه نهضت ملی مسکن فرهنگ شهر اهواز