مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-20اقتصادي

اجرای طرح کنترل کیفی قطعات خودرو و کالاهای خانگی در گیلان


مدیرکل استاندارد گیلان از ورود سازمان ملی استاندارد برای اولین بار در تدوین استانداردسازی خدمات پس از فروش دو کالای خانگی و قطعات خودرو خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل استاندارد گیلان از ورود سازمان ملی استاندارد برای اولین بار در تدوین استانداردسازی خدمات پس از فروش دو کالای خانگی و قطعات خودرو خبر داد و گفت: از آبان ماه امسال این ارزیابی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی معصوم نژاد در گفت وگوبا ایسنا با بیان اینکه این سازمان به نمایندگی از دولت برای احقاق حق زندگی با کیفیت برای مردم تلاش و حرکت می کند، اظهار کرد: معتقدیم که تحول باید مستمر و هدفمند باشد.

وی افزود: برای اولین بار به منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش کالاهای با دوام که به لحاظ رضایت مصرف کننده اهمیت بالایی دارد، اجباری شدن استاندارد خدمات پس از فروش دو کالای مهم یعنی قطعات خودرو و لوازم خانگی انجام شد که ارزیابی ها از آبان ماه انجام می شود.

مدیرکل استاندارد گیلان گفت: شش ماه از مهلت قانونی گذشته و دوره های آموزشی برای نمایندگان خودرو، نمایندگان کنترل کیفی کالاها و همکاران سازمان برگزار شده است.

معصوم نژاد با بیان اینکه استانداردسازی و ارزیابی انطباق خدمات برای اولین بار در کشور و استان با در نظر گرفتن ورود به عرصه های متمایز فنی و کیفیت آفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل کیفی قطعات خودرو و کالاهای خانگی در گیلان

اجرای طرح کنترل کیفی قطعات خودرو و کالاهای خانگی در گیلان