مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-05اقتصادي

تحصیل بیش از 3 میلیون دانش آموز در کلاس های خطرآفرین


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 100 هزار کلاس درس خطرآفرین در کشور وجود دارد که سه و نیم میلیون دانش آموز در این کلاس ها درس می خوانند.

- ایسنا/همدان رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 100 هزار کلاس درس خطرآفرین در کشور وجود دارد که سه و نیم میلیون دانش آموز در این کلاس ها درس می خوانند.

ناصر قفلی پنجشنبه 13 مهر در گردهمایی رؤسای مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در همدان، اظهار کرد: 3500 مدرسه خیری وجود دارد که خیرین هزینه را پرداخت کردند اما دولت نتوانسته پروژه را تکمیل کند و 12 هزار میلیارد تومان پول برای تکمیل آن لازم است.

وی با اشاره به نبود فضای آموزشی در مجتمع های مسکونی مهر، تصریح کرد: در این مجتمع های مسکونی، فضای آموزشی مغفول مانده است.

اگر امروز ساخت مدرسه را شروع نکنیم، سال های آینده پنج میلیون دانش آموز بدون فضای آموزشی می مانند بنابراین باید فکر کرد و تصمیمی در این زمینه گرفت چراکه این مسأله منجر به نارضایتی عمومی می شود.

خیرین در این حوزه کمک می کنند به شرطی که دولت 50 درصد ساخت مدارس را انجام دهد.

قفلی با اشاره به تراکم بالای دانش آموز در نیمه شمالی کشور، مطرح کرد: حضور افاغنه و مهاجرت از جنوب به شمال در کشور باعث شده که مدارس در نیمه شمالی، دو شیفت فعالیت کنند که این موضوع با عدالت آموزشی همراه نیست چراکه فراگیری دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 3 میلیون دانش آموز در کلاس های خطرآفرین

تحصیل بیش از 3 میلیون دانش آموز در کلاس های خطرآفرین