مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-15سياسي

تمرکززدایی در دستور کار شرکت پست


معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست، تمرکززدایی را در دستور کار این مجموعه در سطح کشور عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست، تمرکززدایی را در دستور کار این مجموعه در سطح کشور عنوان کرد.

محمود لیایی عصر شنبه در حاشیه سفر به تبریز، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به وسعت و گستردگی کلانشهر تبریز، ما باید در اطراف این شهر، ناحیه های پستی ایجاد می کردیم که در این راستا نیز یک ناحیه پستی در شهر جدید سهند و دو ناحیه پستی در تبریز که دسترسی مردم را نسبت به ناحیه قبلی راحت تر، بهتر و آسان تر کرده به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به افتتاح و الحاق ناوگان موتوری به شبکه پستی اشاره کرد و ادامه داد: اکنون شاهد الحاق ناوگان موتوری شامل 110 موتور و چهار عدد کامیون به شبکه پستی هستیم و امیدواریم خدمتگذار خوبی برای ماد شریف آذربایجان شرقی باشیم.

وی، سیاست کلی شرکت پست را رساندن خدمات به درب منازل مردم و کوتاه کردن مسافت دسترسی مردم عنوان کرد و ادامه داد: در راستای سیاست کلی کشور از مراکز شهرها تمرکز زدایی کرده و در اطراف و اکناف شهرها میکرو هاب هایی برای کاهش زمانی و آسانی دسترسی مردم به دفاتر پستی ایجاد می کنیم و امیدواریم که با افزایش تعداد ناحیه های پستی و با فرهنگ سازی مراجعه مردم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکززدایی در دستور کار شرکت پست

تمرکززدایی در دستور کار شرکت پست