مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-27بين الملل

حفره های امنیتی بلای جان نتانیاهو


نفوذ امنیتی به بخش حراست دفتر نخست وزیر متوهم رژیم صهیونیستی به وضوح نشان می دهد که این رژیم و بازوهای اطلاعاتی اش دچار حفره های امنیتی و اطلاعاتی فراوانی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: رژیم صهیونیستی و سرویس های اطلاعاتی آن مانند موساد و شین بت، گرچه همواره با تبلیغات فراوان می کوشند خود را مقتدر، همه فن حریف و نفوذناپذیر معرفی کنند، اما نفوذ امنیتی ساعات گذشته به بخش حراست دفتر نخست وزیر متوهم رژیم صهیونیستی به وضوح نشان می دهد که این رژیم و بازوهای اطلاعاتی اش دچار حفره های امنیتی و اطلاعاتی فراوانی است.

همین دو روز پیش بود که  تهران تایمز  روزنامه انگلیسی زبان چاپ تهران خبری درباره افشاء حجم بسیار زیادی از اسناد و اطلاعات شخصی بنیامین نتانیاهو و خانواده اش منتشر و از بخش هایی از این اسناد رونمایی کرد.

  طی هفته های گذشته نیز خبری عجیب درباره سرقت یک تانک توسط یک نظامی از پادگانی متعلق به رژیم صهیونیستی منتشر شد که با وجود فراوانی اخبار مربوط به سرقت تسلیحات و مهمات گوناگون از پادگان های رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته، بسیار جلب توجه کرد.

علاوه بر این و در کنار خبر های مربوط به هک شماره تلفن ها و اطلاعات مقامات ارشد نظامی، سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی که در بسیاری از رسانه های منطقه و بین الملل نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفره های امنیتی بلای جان نتانیاهو

حفره های امنیتی بلای جان نتانیاهو