مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-21اقتصادي

تلاش برای اجرا و بهره برداری از 4500 سامانه 5 کیلوواتی حمایتی در فارس


مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برنامه ریزی برای اجرا و بهره برداری از 4500 سامانه 5 کیلوواتی حمایتی طی سال جاری در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برنامه ریزی برای اجرا و بهره برداری از 4500 سامانه 5 کیلوواتی حمایتی طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی طرح احداث نیروگاه های خورشیدی حمایتی با هدف اجرای طرح حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه از طریق توسعه نیروگاه های مقیاس کوچک 5 کیلوواتی و همچنین اهمیت توسعه انرژی های تجدیدپذیر امروز، 29 مهرماه در شیراز برگزار شد.

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در این نشست گفت: مطابق برنامه های کلان دولت سیزدهم طرح توسعه انرژی های تجدیدپذیر در سراسر کشور در حال پیگیری و اجرا هستند.

اسماعیل خاتمی افزود: با هدف بهره برداری حداکثری از ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر در استان و همچنین پتانسیل مطلوب توسعه سامانه های مقیاس کوچک خورشیدی در مناطق جغرافیایی شرکت، تعداد 4500 سهمیه سامانه 5 کیلو واتی انشعابی حمایتی برای شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سال جاری در نظر گرفته شده است که در قالب برنامه های پیش بینی شده به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اجرا و بهره برداری از 4500 سامانه 5 کیلوواتی حمایتی در فارس

تلاش برای اجرا و بهره برداری از 4500 سامانه 5 کیلوواتی حمایتی در فارس