مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-23اقتصادي

4000 انشعاب واحد مسکونی در سیرجان به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و بهره مندی مشترکین از خدمات رفع بهداشتی فاضلاب، 4000 فقره انشعاب واحد مسکونی در سیرجان به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و بهره مندی مشترکین از خدمات رفع بهداشتی فاضلاب، 4000 فقره انشعاب واحد مسکونی در سیرجان به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شد.

علیرضا عبدیان امروز اول مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف جمع آوری و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب مشترکین شهر سیرجان نصب 4000 فقره از انشعابات فاضلاب خانگی در این شهر انجام و تمامی انشعابات فوق به شبکه جمع آوری اصلی شهر متصل شده و به سمت تصفیه خانه فاضلاب این شهر هدایت می شود.

او ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر سیرجان را 25 لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: نصب انشعابات فاضلاب به شبکه جمع آوری روزانه در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از 10 هزار فقره انشعاب واحد مسکونی به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان در ادامه با بیان این مطلب که افزایش سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از آلودگی سفره آب زیرزمینی، بازچرخانی آب و استفاده از پساب در صنعت از جمله فواید و اثرات مثبت اجرای شبکه فاضلاب در شهرهاست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 انشعاب واحد مسکونی در سیرجان به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شد

4000 انشعاب واحد مسکونی در سیرجان به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شد