موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-08حوادث

شکنجه وحشتناک کودک 4 ساله توسط مادر و ناپدری


زنی که خواهرزاده خردسالش را از آزار و شکنجه مادر و ناپدری اش نجات داد، این واقعه هولناک را تعریف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ اعتماد آنلاین نوشت: خیلی دلم به حال خواهرزاده کوچکم می سوزد و نمی دانم با رفتار های وحشتناک پدر و مادرش چگونه برخورد کنم؛ چراکه آن ها دختربچه معصوم را با شیوه های تکان دهنده آزار می دهند.

چند روز قبل خبر هولناکی از ماجرای کودک آزاری در یکی از منازل بولوار رسالت مشهد به پلیس 110 گزارش شد که بی درنگ عوامل گشت انتظامی با کسب مجوز های قضایی به نشانی اعلام شده عزیمت کردند و با صحنه های هولناکی روبه رو شدند که دل هر انسانی را تکان می داد.

آثار سوختگی، زخم وکبودی های زیادی که بیانگر کودک آزاری های بی رحمانه بود درحالی روی پیکر دختر 4 ساله دیده می شد که ساعد مادرش نیز به دلیل زخمی عمیق باندپیچی شده بود.

درهمین حال خواهر 28 ساله زن جوان با بیان این که دیگر قادر نیست این صحنه های تلخ را تحمل کند درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی رسالت مشهد گفت:خواهرم حدود 3 سال قبل در حالی از شوهرش طلاق گرفت که دختری یک ساله داشت، اما بعد از طلاق دچار مشکلات روحی و روانی شد و چندین بار دست به خودکشی زد.

دراین شرایط و برای آن که سرپناهی داشته باشد و بتواند مخارج زندگی خود و دخترش را تامین کند از 2 سال قبل به عقد موقت هوشنگ درآمد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکنجه وحشتناک کودک 4 ساله توسط مادر و ناپدری

شکنجه وحشتناک کودک 4 ساله توسط مادر و ناپدری