مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-01سياسي

برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان یزد


جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور امروز یکشنبه نهم مهر ماه در مدارس مختلف سطح استان یزد با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.

- ایسنا/یزد جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور امروز یکشنبه نهم مهر ماه در مدارس مختلف سطح استان یزد با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.

این مراسم در مرکز استان با حضور آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسئولان در دبستان دخترانه مهدی نور ایمانی برگزار شد.

چنین مراسمی نیز با حضور مسئولان محلی در شهرستانهای مختلف یزد به صورت نمادین در یکی از مدارس برگزار شد به عنوان نمونه چنین مراسمی در شهرستان بهاباد به طور نمادین با حضور مسئولان در آموزشگاه قرآنی دخترانه سمیه انجام شد.

علیرضا تیموری فرماندار بهاباد در این برنامه که با اجرای مولودی خوانی، سرود و قرائت مقاله توسط دانش آموزان همراه بود، به اهمیت انفاق و نیکوکاری در جامعه اشاره کرد و گفت: دین اسلام سفارش زیادی به احسان و نیکوکاری دارد و ترویج این مهم در جامعه باعث ریشه کنی فقر می شود.

وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ انفاق و پرهیز از خودبینی، گفت: باید با دیگربینی و کمک به همنوع، به فکر دستگیری از مستمندان و نیازمندان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان یزد

برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان یزد