مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-12سياسي

اسلامی: اولویت دولت سیزدهم، مشاهده مسایل استان ها از نزدیک است


معاون رییس جمهور در سفر به استان فارس و شهرستان زرقان گفت: مهم ترین دغدغه مردم این شهرستان، بحث آلایندگی صنایع موجود در این منطقه است زیرا یک چهارم صنایع استان فارس در شهرستان زرقان قرار دارد.

- معاون رییس جمهور در سفر به استان فارس و شهرستان زرقان گفت: مهم ترین دغدغه مردم این شهرستان، بحث آلایندگی صنایع موجود در این منطقه است زیرا یک چهارم صنایع استان فارس در شهرستان زرقان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در این سفر و در حاشیه حضور در جلسه شورای اداری شهرستان زرقان اظهار کرد: در این سفر حامل پیام و سلام گرم دکتر رییسی، رییس جمهور محترم کشور به مردم شهرستان زرقان هستم.

وی ادامه داد: در این سفر و با همراهی فرماندار، مسوولان و نمایندگان شهر شیراز از چند پروژه شهرستان زرقان بازدید کردیم.

معاون رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه در دولت سیزدهم موضوع مهم، مشاهده مسایل از نزدیک است، گفت: دولت به دنبال یک برداشت واقعی از وضعیت موجود است تا بر اساس آن نیازها شناسایی شود.

وی ادامه داد: به این ترتیب برای برطرف کردن مشکلات مردم و کمبودهایی که در بخش زیرساخت وجود دارد، اولویت بندی و تصمیم گیری های لازم انجام می شود تا در مصوبات سفرهای استانی نیز پیش بینی های لازم را برای رفع مسایل و مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: اولویت دولت سیزدهم، مشاهده مسایل استان ها از نزدیک است

اسلامی: اولویت دولت سیزدهم، مشاهده مسایل استان ها از نزدیک است