مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:152023-09-30اجتماعي

اجرای «نظام دوری» برای 70 کلاس درس در تهران


به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، امسال «نظام دوری» در 70 کلاس درس اول ابتدایی مدارس شهر تهران مستقر شده است و به این ترتیب دانش آموزان این 70 کلاس اول ابتدایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، معصومه معصومیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال حدود 640 هزار دانش آموز در شش پایه دوره ابتدایی مدارس شهر تهران مشغول تحصیل اند، گفت: از این تعداد حدود 130 هزار دانش آموز در کلاس اول هستند.

امسال ما نظام دوری را در تقریبا 70 کلاس درس اول ابتدایی شهر تهران مستقر کردیم و معلم اول ابتدایی تا پایه سوم، همراه این دانش آموزان است و همین معلم در کلاس دوم و سوم ابتدایی به این دانش آموزان آموزش می دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این معلمان توانایی تدریس در پایه دوم و سوم ابتدایی را دارند؟ توضیح داد: پایه اول اهمیت خاصی دارد و توصیه کردیم معلمانی برای این طرح انتخاب شوند که مجرب و دوره دیده باشند.

در این راستا با معاونین آموزش ابتدایی مناطق 19 گانه شهر تهران جلسه گذاشتیم و تاکید داشتیم معلمان نظام دوری حتما معلمان توانمندی باشند که به تدریس تسلط دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، تصریح کرد: معلمانی که برای نظام دوری انتخاب می شوند در پایه ابتدایی صاحب نظر هستند و تاکید داشتیم که حتما توانمندی ذاتی بالایی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «نظام دوری» برای 70 کلاس درس در تهران

اجرای «نظام دوری» برای 70 کلاس درس در تهران